Trött idag

Idag har jag varit extremt trött hela dagen! Då jag är trött, blir jag slamsig, då jag blir slamsig så skrattar jag åt ALLT. Ibland är jag så trött att jag irriterar mig på allt men ändå skrattar åt det... Jonas vet... Blev ju inte bättre av att vi skulle sitta och leta en massa tråk i Bibeln på Religionen.... Jag trodde jag skulle somna där jag satt. Men icke!

Har även shoppat idag..Oväntat? Har köpt:
* En brun kofta från Gina för 99 :-
* En vit lång t-shirt som passar till nästan allt 149 :-
* Ett halsband som föreställer ett kassettband 50 :-
* Örhängen som föreställer peace-märken 25 :-

Riktigt nöjd! För att kompensera detta och inte ha ångest så har jag gett iväg en kofta som jag inte använder så mycket :]

Imorgon har jag körlektion, ska försöka kila förbi Vägverket i Sundsvall också... Om jag hittar...

Nu ska jag typ, ta det lugnt, sova ett slag kanske?

Lazee - All Across The World (feat. Million Styles)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0