Jag har bestämt


Jag har bestämt mig på riktigt nu, att då jag flyttar hemifrån ska jag flytta till Sundsvall eller annan ort, inte Härnösand iaf. Jag har verkligen ingenting där att göra, trivs inte riktigt där heller. Nu för tiden är jag knappt i Härnösand förutom då jag måste åka med bussen från stan och jag saknar inte Härnösand heller. Jag vill flytta, så fort jag har börjat arbeta in lite pengar. Det har jag bestämt nu, även fast jag har velat det länge.

Imorn ska jag äntligen få träffa min Cisi igen! Hon har varit i fjällen i en vecka och som jag har saknat henne! Hua! Men det ska vi allt ta igen :)

Håll i hatten nu allihopa; Jag har blivit förkyld igen! Jag har världens sämsta immunförsvar? Blir galen på mig själv. Hatar att vakna upp på morgonen och vara sjuk, blä.

Snart är det påsklov och förhoppningsvis så ska jag kanske jobba då. De ska höra av sig isf till veckan :) Jag håller tummarna.

Nu ska jag kolla på BB tror jag, om inte Pato ringer snart....

BYE

Jag älskar dig Pato

Matisyahu - Time of Your Song


Kommentarer
Postat av: Ida

2009-04-06 @ 12:21:52
Postat av: Anonym

Haha vad gulligt att du kommer ihåg de :P djurungar :D haha de var ett sött ord!!



Men Emma... Du får ta och knarka massa vitaminer så du inte blir sjuk hela tiden!!

2009-04-06 @ 12:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0