Oh really


Jag passar på att skriva lite nu medan Pato sover...Hmm.. Men jag ska nog väcka han snart. Kommer nog ändå inte kunna skriva så länge till på detta jävla tangentbord haha.

Igår var min mamma och lillebror bjudna hit till Pato för att äta chilenska prioger, mums! Sedan skulle vi tvätta bilen men det blev helt enkelt inte av. Sedan var det en del prat om kattungar..Hmmm ;D

Idag får vi se vad som händer och fötter!

Nu dampar jag snart på detta tangentbord, BYE. Nu ska jag väcka lillgosen :D

JAG SAKNAR EMMA, KOM HEM
Laleh - Simon Says

Kommentarer
Postat av: EMMA

vi har kattungar :D:D:D OCH JAG KOMMER HEM IMORN!!!

2009-04-13 @ 15:20:30
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0