Come what may



Jag gillar mina klasskamrater och tycker verkligen att de förgyller skoldagarna! (Även fast jag saknar Cisi något enormt.......) Efter lunchen idag var vi till Hemköp och köpte glass och gottade oss i solen, mys! Det pratades om att vi skulle grilla i morgonkväll vilket verkligen skulle vara kul! Men jag kan inte för jag ska upp tidigt nästa dag då vi ska åka till min syster i Hudik! ÄNTLIGEN! Har inte träffat dem på typ ett år och jag skäms och dör av saknad...! Så den grillkvällen

Har fått låna mormors bil så imorn tar jag den ner till skolan, har lektion och sedan åker jag till Pato en snabbis eller går på Birsta med lillebror. Så imorn blir det en hemmakväll med film och gotta! Jag har inte varit hemma en helg på länge känns det som..  Partygirl hehe

Jag är suuuuperglad över att jag har fått sommarjobb på Posten!! Så glad!! Ska jobba 5, kanske 7 veckor på ett ställe som jag verkligen trivs på och som jag tycker är kul! Jäklar vad glad jag blev då Bosse ringde :D Jag ska börja veckan efter jag tagit studenten! Pengar rullar in som det ska.....

Nu ska jag göra mig iordning för sängen!

Shakira - La Tortura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0