Wo,


Idag har jag bara tagit det lugnt med min Patito, eftersom att jag inte hade någon lektion idag så sov vi ut, gick promenad och sedan for vi in till stan och nu sitter vi här hemma hos mig :) Han sitter och spelar i min soffa och jag funderar på att se lite Big Brother och sticka lite.  Har börjat på en vit mössa, får se om jag ska ha den själv eller om jag säljer den :)

Imorn börjar jag sent, men ska upp tidigt ändå för jag är duktig. Senare på kvällen ska jag vara chaufför åt mammsen och hennes vänner då de ska ut på middag och äta.

Jag vill att min Cecilia Ytterbom ska komma hem från fjällen typ NU. Gaah... !!

Får se vad som händer i helgen. Man vet ju aldrig om man bara är hemma och tar det lugnt eller om man drar ut. Lorentz & M. Sakarias ska ju hit på fredag va ? I like it.

Btw så köpte jag boken Emma vem är du? idag för 30 spänn, stolt! Och jag har läst ut boken Smuts som jag faktiskt rekomenderar!

Nu ska det snart duschas sedan film! PÖSS

Lynyrd Skynyrd - Simple Man

Kommentarer
Postat av: emma

du är så söt när du kommenterar hela tiden! PUSS<3

2009-04-01 @ 19:13:43
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: emma

så jäääävls typiskty :( snyggt sen när båda kommer io samma skor ;D;D

2009-04-01 @ 19:56:23
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0