Keep up


Jag är så glad! Just nu håller jag på att lära mig till lantbrevbärare och det går riktigt bra trots att det är ett område som jag knappt känner till. Men det är kul!

Idag är det lön, jag har klickat hem objektiv och mellanringar.... Så jag väntar spänt och hoppas ända ner till tårna att jag får det denna vecka.

Det var grymt mysigt hos syster i helgen, de är så fina allihopa och det är så synd att vi inte träffas så ofta på grund av avståndet men vi får göra det bästa av situationen.

Slänger in lite bilder från helgen

Fina fina Tova


Äta bör man, annars dör man... Eller?

Pato och jag hoppar lite


PUSS

Nu ska jag spela Sims, hejdå!

Lily Allen - Not fear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0