Så var det helg igen


Måste bara få berätta nu!! http://vildvittrans.wordpress.com/2009/08/13/ett-nytt-liv/  gå in där och läs på min systers blogg! HELT otroligt kul och jag är så grymt glad både för er skull och för min hihih! KUL!

Efter jobbet idag så var jag och klippte mig, eller ja, toppade mig. Har inte varit till frisören sedan i maj!! Så olikt mig eftersom att jag brukar vara noga med att gå en gång minst varannan månad men eftersom att jag har jobbat så har jag helt enkelt inte hunnit med eller tänkt på det. Men nu är det fräscht igen. Nästa gång ska jag klippa luggen igen tror jag, jag gillar den.

Imorgon är det vårdkasen med Cisi + fler. Ska bli kul och mysigt. Efter det ska jag nog bara vila och ta det lugnt eftersom att vi ska vara där ganska tidigt haha.

Jag ska jobba till veckan också! YES! Blir så glaad då de säger att jag ska jobba en vecka till. Men det kommer bli jobbigt eftersom att IKEA-katalogerna ska delas ut.... Och de är tunga!!

Nu ska jag sova innan mina ögon rasar ihop helt. Så det skålar vi på! Godnatt

Akon - Sexy Bitch   (FAVORIT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0