Det är tjockt


Fortfarande förkyld men jag kämpar på utan en näsa att andas med...

Igår var det min dag :D Jag ääälskar semlor! Fick en på jobbet, den var supergod. Sedan gjorde jag i ordning två stycken här hemma. Underbara bakelse! <3 Jonas tyckte jag skulle öppna ett bageri, där skulle jag bland annat sälja semlor året runt hoho, smart!

Bokrean har börjat.  Jag älskar det och har redan köpt fyra böcker... Det kanske blir fler, inte helt omöjligt
En bok om Bob Marley
Vi som aldrig sa hora
Smuts
och en till (:



Nu ska jag snora sönder min säng. Imorn kommer min Pato hit och hjälper mig att baka hoho han är bäst! <3

Btw så tycker jag att det är kul att Victoria och Daniel (äntligen) har förlovat sig! Grattis

Henok Achido feat Sophia Somajo - Pusher
^ Tack  Sonja

Kommentarer
Postat av: Johan

Vi hade Fat Tuesday här också, men ingenting hände. Skicka en semla till mig! :D

2009-02-26 @ 04:21:26
URL: http://mellenius.blogg.se/
Postat av: din

1. Smuts är asdålig..

2. Vi som aldrig sa hora är asbra!

3. JAG SAKNAR DIG!e

2009-02-26 @ 13:52:57
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0