Helt sjukt


Ja jag har gått och blivit förkyld, igen... Jag måste ha sämst immunförsvar... Ida, du brukar vara uppmärksam på hur ofta jag är sjuk, är detta typ 110:e gången sedan december? ;D haha. Ne men jag vaknade imorse hos gullet mitt och hade grymt ont i halsen och huvudet värkte... Mindre kul... Mer kul var att jag har fått tillbringa hela helgen med Pato, älskar't ! Har det så kul och bra med dig <3

Imorn är det hard work work som gäller! Jag SKA orka, ska inte missa en dag! Kanske går hem lite tidigare om jag är riktigt dålig, meeen vi får hoppas på det bästa!

Lorentz & M. Sakarias - Mayham

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha ja de är nog upp mot en 114ggr faktiskt.. ;D

2009-02-23 @ 16:35:44
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0