You make it real for me



Jag var med Pato från igår till idag. Det var riktigt mysigt. Vi lagade tacos, kollade på film och Joey, riktigt mysigt! Jag behövde det. Vi kollade på Hannibal, äcklig film. Sedan då vi skulle sova började han prata om spöken...Hmpf.. Men jag tycker om han ändå!

Nu ska jag snart ta ett skönt bad och sedan kanske kolla på lite Joey som jag har fått låna av gullet <3

Emma har åkt till sin pappa.... Saknar henne redan.. Hur fan ska jag klara tre veckor utan dig tjejen? Bah..

 Bye

James Morrison - You make it real

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, vi borde hitta på nåt när jag kommer hem! Jag har varit i Wisconsin i lite över 5 månader nu, har 4 månader och en vecka tills jag åker hem. :P

2009-02-09 @ 01:28:46
Postat av: emma

Saknar dig otroligt baby!!

2009-02-09 @ 08:54:42
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0