Sundays


Helgen har varit den bästa på länge med Emma och Pato. Vi spelade spel, NHL och kollade på One Tree Hill. Igår var vi ut på en riktigt rolig fest! Allt var bra, jag vill inte tillbaka till verkligheten

Denna vecka kommer att bli jobbig, stressig, hemsk. Jag kommer nog dö..

* Inlämningsuppgift i Historia
* Prov i Religion
* Prov i Historia
* Prov i Desktop 
* Ska klippa mig
* Måste börja med filmkunskapen
* Måste börja med mediekommunikationen
* Måste börja med grafen
* Måste hinna med att vara med vänner
* Ska på bio
* Ska vara med Emma och Paula hela helgen
* Vill hinna se Shan Atci på Folkets Park i Sundsvall
* Måste köpa mer garn
* Måste starta min psykologikurs

Nej nu ska jag äta, sedan försöka plugga. Döda mig.

Kleerup - Until We Bleed ft Lykke Li
Jag kan inte säga annat än
att jag är gladast
.

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Vilken OOOOTROLIG tur du har som har en big sister som har en Fil.Kand i Medie- och Kommunikationsvetenskap då!!!

2009-01-25 @ 21:17:43
URL: http://vildvittrans.wordpress.com
Postat av: sanktcolonist

En fil och en... kokt and hjälper inte! "Ha ha"

2009-01-25 @ 23:59:01
URL: http://sanktcolonist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0