Chaufför


Har varit chaufför åt lillebror de två senaste dagarna, snäll man är! Har även hunnit med att vara med pälsklingen min! Och på lördag så drar jag till INDAL <3 till min fina vän Emma som jag inte har sett påp typ 350 år? Saknar henne så jag nästan går itu....! Men på lördag ska vi ha det bra!

Nu ska jag läsa eller spela, för ovanlighetens skull. Sedan ska jag sova<3

Bjuder på en lista innan jag drar (Tack Sara...)

Matvanor:
Bästa maträtt? Tacos
Bästa dryck? Cola just nu
Hatdryck och maträtt? Öl och blodpudding
Bästa alkoholdryck? Vin och cider. Mest cider nu på sommaren
Använder du smör på smörgås? Ja, men inte mycket ^^
Smågodis eller färdiga påsar med godis? Smågodis
Favoritglass? Gammeldags vaniljglass och polka

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Olika
Har du mer skor än kläder? Nopp
Favoritplagg? Bekvämt och snyggt
Hatplagg? Jag är inte så förtjust i såna där stövlar som går över låret...

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Jobbar
Vad vill du bli? Bra fråga
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Love the job
Är lönen viktigast? Nej, men viktig

Boende:

Lägenhet eller hus? Hus
Framtidsplaner med boende? Flytta till en lägenhet i Sundsvall
Litet eller jättestort? Mittimellan
Drömboende? Vet faktiskt inte.
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan
Mysigt eller sterilt? Mysigt

Lite allt möjligt:

Har du barn? Inte vad jag vet
Är otrohet okej? Absolut inte.
Älskar du någon? Oja
Betyder familjen mycket för dig? Ja
Är du lojal? Ja
Tycker du om att dricka dig full? Nej
Hemmafest eller gå ut på krogen-fest? Hemmafest.

Moneybrother - It's been hurting all the way with you Joanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0