STUDENT 2009


FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN TJALALALALA!!!!

Och jag är så överlycklig och ska nu berätta hur det har varit!

Onsdag
Fixade oss hos Cisi och hennes moster (grymt fint hus). Sedan for vi på förfest hos Jenny, mycket trevligt. Sedan traskade vi ned till Stadshuset där det var bra drag. Åkte sedan hem på natten (se 2-3-tiden) till Cisi där vi sov i ungefär 3 timmar.

Torsdag

Klev ju då upp vid halv 7-tiden för att åka på champagnefrukosten men då vi kom dit hade nästan alla dragit så Cisi och jag satt där på en parkbänk, åt jordgubbar och drack skumpa. Men det var riktigt mysigt ändå även fast vi var så trötta. Sedan hämtade Cisis morfar oss och skjutsade ned oss till hennes mosters salong där vi fick fixa till oss innan vi skulle upp på skolan och ha en liten avslutning där vi skulle kolla på en avslutningsfilm som var riktigt bra men väldigt intern haha. Men kul var det! Sedan skulle det beges över till Stadshuset där vi skulle äta lunchen, gott gott, stipendium skulle delas ut och det skulle skrivas i mössor. Sedan kom nervositeten..... fyyy! Jag skakade och fick hålla min fina vän Cisi i handen och jag tänkte att "Jaha, nu går jag ut genom de där dörrarna. Undra vad som sker i min framtid" GRYMT! Väl på scenen sjöng vi lite (vi är en liten skola, vi hörs inte så högt då. Okej?) Sedan var det till att krama släkt och nära och sedan hoppa på lastbilen! Det var ett av de roligaste i mitt liv! Jag ville inte kliva av, det var sådant drag! Fy bubblan!

Sedan var det bara att åka hem och bli mottagen av fler folk och vi åt middag och annat gott. Mycket trevligt även fast jag var grymt trött. Senare på kvällen var det studentfest (ofc!) Så jag for ner och gick på förfest tillsammans med Cisi, Jenny och Tommi med flera. KUL! Sedan var det att traska ned på avenyn (the place to be) Jag tycker att det var bättre drag där och bättre musik. Natten slutade hos min fina pojkvän <3


S
tudenten var verkligen helt underbart och oförglömligt! MP3B <3 Och tack alla nära o kära för alla presenter. PUSS

Slänger in lite bilder, det är alltid kul.





















UNDERBART!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0