Just so you know, veckoplanering 1


Har haft en riktigt trevlig helg igen. I fredags vaknade jag upp bredvid min prins. Vi for och hämtade lite folk då Pato skulle ha lan och jag skulle bjuda över Emmsi på lite film och mys :) Kvällen var great! På lördagen for Emma, jag + hennes mamma och en kompis till henne på en isshow som var riktigt kul att se på! Sedan åkte min tjej hem och jag for till Pato där jag hjälpte han att städa lite. Blev en tidig kväll då han fått lite sömn.

Idag var vi i Birsta och fixade lite till dess att vi skulle fira Linnea som fyller år imorn :)
Vi lagade middag och hade det riktigt trevligt! Grattis på dig tjejen :D



Senare ikväll har jag planerat min vecka, puuh. I',m gonna' die, just so you know

Måndag:

Fika med Emma och Paula
Birsta med mammsen och Daniel
Plugga
Flirta med mormor angående lån av bil

Tisdag:
Plugga
Städa

Onsdag:
KÖPA SOFFA = hel del jobb

Torsdag:
Friluftsdag = Plugg
Baka
Laga mat

Fredag:
FYLLA ÅR!!!
Har en lektion, efter det ska jag hem fort som katten
Fixa mat, duka osv
Bruds kommer, mys
FEST
Däcka

Lördag:
Städa
Jag ska firas av släkten

Söndag:
Död?

Seal  - It's Alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0