Klar't och betar't


Nu har jag ställt in soffan i mitt rum och det blev så bra så! Allting gick mycket lättare än vad jag trodde att det skulle göra. Ikea förvånade mig då de hade packeterat soffan väldigt bra och behövde bara skruva på benen och trä på klädseln, mycket simpelt! Så nu ska jag 'bara' fixa en finare matta och kanske slänga ut klumpen till tv.

Ikväll ska jag göra iordning mat och efterrätter till imorn då Emma och Cisi kommer till mig, älskade flickor!! Bäst! Efter lite vinpimplande ska vi rulla nedöver till Pato där han har sin fest. Ska bli riktigt kul!! <3

Saknar Pato... Han är för långt borta och även om han hade varit hemma så skulle både han och jag haft för mycket att göra innan vi kan vara med varann. Men imorn ses vi! <3

Ska bara lägga till att min vän Cecilia är typ den vimsigaste, hon glömde sin mobil på vårat biltak igår då vi skulle fixa med släpvagnen... Så nu är hon ute och söker den. Haha. Jag älskar henne ändå <3

Lucy Seven - Syllables (Big Words)

Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis på födelsedagen, Emma!

2009-03-27 @ 00:34:14
URL: http://mellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0