Like the sun


Fredagen var verkligen toppen! Mina finaste Emma och Cisi kom hit på middag (skagenröra, kycklingspett, gräddkokt pasta + pannacotta med hallonsås. Jag kan det där jag!) Vi sminkade oss och fixade sedan rullade vi ner till Ljustadalen där vi skulle fira min älskade Patricio som fyllde 20:) Vi hade det verkligen asbra hela kvällen! Emma och jag var duktiga och städa ihop det mesta med våra killer heels där på natten, så det inte skulle vara lika jobbigt dagen efter. Men det var ju en hel del att göra ändå, men vi fixade det :)

Igår var det middag hos Pato + typ 110 chilenare. Men det var riktigt trevligt och god mat var det! Patos familj <3 Synd att Emma inte kunde vara med men jag förstår henne haha. Bakis var hon ;D

Nu kommer snart min släkt och Pato sitter och nördar WC3... Hmpf... Måste pussas!


Mat



Mys


Mys

Mina finaste

Vill bara säga tack Cisi och Emma! Ni är underbara!! <3 Inte utan er! <3

Joakim Berg - Nåt för dom som väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0