En tidig morgon


Ska börja med att gratta Carro och Jon som har fått en Zion :)
Stort grattis till er!

Igår satt jag och skrev projektrapporten typ hela kvällen, men jag har ändå inte hunnit klart. Så jag ska fortsätta lite nu innan jag börjar, 9.40 då jag ska ha religion och genomgång inför prov nästa vecka. Bleh..

Nästa vecka ska vi ha studentfotografering, SJUKT vad nära det är nu!! Jag hittade ett par superfina skor igår på DNA som jag lade undan till idag... Men de var för dyra... Så jag måste nog leta vidare ;/

Nu ska jag plugga! HEJS

Veronica Maggio - Gammal sång


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jaså, vill du inte bo i storstan härnösand ;)

Mig gör de inget, Ante har jobb här och jag med, iallafall sommarjobb.. Hehe och jag hittar inte i sundsvall......... :D

Du vill bo i sundsvall gissar jag?? :)

2009-05-07 @ 21:07:00
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0