Give all you got


Har nyss pluggat klart, religion, och duktig har jag varit! Idag var det den där drogdagen, riktigt intressant faktiskt. Hemskt att det finns de som lever sådana liv.. ;/

Gick på stan med Cisi och skulle kolla på en annan storlek på klänningen men den jag hade blev bra haha. Hade jag tagit den mindre så hade jag inte haft några bröst kvar, och det vill vi ju att jag ska ha!
Sedan köpte jag mina sneakers <3 och lite smink.

<3

Pato kom inte hit idag ;/ Men vi ska träffas en sväng imorn! :) Jag ska prompt bjuda han på fika! Och på torsdag så fyller min lilla mamma år! Jag måste kika på stan efter någonting till henne imorn...Och Cisi o jag hoppas på bättre väder eftersom jag vill ha mina skor och hon vill använda sin väska haha

Nu ska jag måla naglarna och vänta på att loveli ringer

Daddy Yankee ft Fergie - Impacto (Remix)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo vi ska ju ner till birsta på söndag så får väl se till å hitta nån klänning då.. :D



Till brunnshusgatan, ovanför monopolet (hur de nu stavas..)Lite svårt att förklara. Men de längtas!!



Fräsiga dojor! ;D

2009-05-06 @ 21:03:03
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0