SJUK IGEN WOHO




Japp, jag har gått och blivit förkyld igen. Jäklar vad jag lyckas bra! Nu till studenten och allting. You go girl! Blir så trött på min kropp!!

I fredags jobbade jag och det var riktigt kul som vanligt. Jag längtar till jag ska få jobba där i sommar. Jag tycker att det är lättförtjänta pengar.

I helgen har jag umgåtts med älsklingen och vi har haft det så mysigt, vi behövde verkligen det eftersom att vi inte har varit med varandra på ett tag ;/

Aja på onsdag är det mösspåtagning och jag ska ha det så kul och sedan fyller Cisi år <3  Och vi ska förhoppningsvis kolla på en bil i veckan! YES

Nu ska jag ta huvudvärkstabletter och gå och lägga mig

Ciara - Click Flash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0