Stek


Grillat


Elina o Cisi


Dannie


Elina och Emma

Igår var verkligen toppen! Jag älskar att umgås med mina tjejer och det var extra mysigt att grilla! Blev lite tidigare kväll för mig o Dannie än för Cisi och Elina men är man trött så är man!

Slängde nyss ett öga på ESC. Inget stort fan precis och det såg ut att gå dåligt för oss, som vanligt. Men jag bryr mig inte. (jämförelse med syster.....)

Har städat som en tok idag! Känns riktigt skönt för jag har inte hunnit städa på veckor (jag vet det är äckligt) men jag har inte haft tid pga av skola och annat. Men nu jäklar!

På tisdag ska jag till tandläkaren, har så jäkla ont i ena sidan av munnen (tandköttet/kinden) så jag måste kika vad som står på...

Nu ska jag hämta lillebror på fest! Se you!

Keri Hilson ft Timbaland - Return The Favor

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har graduation den 7e juni :D

2009-05-17 @ 23:36:19
URL: http://mellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0