Emma gillar kläder


Igår var vi i Birsta och det var riktigt kul att jag äntligen har fått min shoppinganda tillbaka efter att den har varit borta typ hela sommaren, men nu så! Jag köpte en grym t-shirt, två halsdukar och idag köpte jag en foundation (inte lika kul)



Just nu sitter jag och pratar med Cisi som ska hjälpa mig med bloggen för nu är headern helt klar och jag är så stolt över mig själv ibland. Nu ska hon bara hjälpa mig med det sista sedan sker flytten!

Får lite panik nu för jag känner mig krasslig i halsen... Jag får INTE bli sjuk! Jag har varit frisk nästan hela sommaren. (ta i trä!) Men vek som man är så... Men jag dricker en äcklig och bra medicin vi har så håll tummarna folks!


Kommentarer
Postat av: Ana

Snyggt :)

2009-09-03 @ 02:04:11
URL: http://humbolina.se
Postat av: Ana

hehe :) och han kommer bli så snygg då han blir stor, alla tjejer kommer springa efter honom haha:D

2009-09-03 @ 17:26:19
URL: http://humbolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0