Sjuk helg

I fredags hade vi inga lektioner, det passade perfekt då jag hade gått och blivit sjuk!  haha Så då låg jag och pluggade och vilade om vartannat hela dagen... Samma sak har jag gjort hela helgen, i princip.... Tråkigt och jobbigt. Skulle egentligen på fest till Morfar med Pontus och gänget men jag orkade inte alls då jag hade feber och hela köret! haha. Men jag fick massa krya-på-dig hälsningar av dem så det blev jag glad av :D Sedan somnade jag vid 00 och sov så otroligt dåligt då jag vaknade hela tiden och hade svårt att somna om :/ Sedan fick jag nog vid 8 och gick ner och la mig i soffan där det var svalt och skönt. Där åt jag en halv hårdbrödmacka och en Ipren, sedan somnade jag fram till 11. Skönt  Sedan gjorde jag mig iordning litegrann för darling skulle komma och pyssla om mig :) han köpte med sig pizza oså. Jag tog en kycklingsallad, fast jag var inte direkt hungrig så halva åkte i sopkorgen :S Har knappt ätit någonting under denan helg! Det känns jobbigt, för jag älskar mat :P haha men nu när mamma hade varit i stan så bad jag henne att köpa vindruvor för det brukar gå ner :) så det är det jag får livnära mig på den resterande sjukdomstiden. Jag kommer nog förmodligen att vara hemma imorgon med ;S jag har fan inte tid att vara sjuk!!!

Snart är det den 25'e! Jag längtar som tusan!! Då ska vi mysa, äta glass, se film och spela spel :D fasen vad kul vi ska ha tjejer! haha :D

Nu ska jag lägga mig och fortsätta att vila. Jag hör av mig, om jag inte dör i huvudvärk eller något.. Ciao!

Laura Izibor - MMM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0