Härlig början på skolan

I fredags, sista dagen på jobbet kände jag mig krasslig, såklart! Sedan dess har jag gått omkring med feber och hostat som en tok, KUL!
None

Skolan började igår, kändes ok att få träffa folket igen ;D Fick även ett toppen schema med korta dagar och roliga kurser :) FINA FISKEN! Det har även gjorts om en del på skolan med salarna osv, kul :) + att min lilla lillebror går sin storasysters fotspår ;P Så han kommer jag förmodligen se på skolan varje dag, igen. KUL ATT ÄNTLIGEN FÅ TOKA SIG MED CISI PÅ SKOLAN!! Har saknat den brunhåriga timråbon som en tok! :D <3


Jag får lön imorgon! Wiho! Känns gott efter allt slit! Då ska jag fasen köpa en ny mobil och en DS :D En röööd, askinky. Pontus och jag var och kikade i Birsta idag. Har hittat mobilen jag vill ha så den ska beställas inom kort och DS ska införskaffas på fredag i älskade Birsta :) Sedan får vi se vad helgen har att erbjuda :) baby och jag kanske bara ligger och nördar med våra nya DS, inte helt omöjligt ;D Men jag vill cykla också...

Nu ska jag hosta lite mer sedan ska gosis och jag se House! :) Jag älskar Pontus, han är bäst!

Adios gato!
(Kolla spanskan Paula!!)

Robyn - Cobrastyle

Kommentarer
Postat av: Johan

Bästa spelet till DS - Mario Kart DS

Köp! :D

2008-08-27 @ 10:28:49
URL: http://mellenius.blogg.se/
Postat av: paula

VAFAN ÄR DS! haha gumman, i miss u! väldigt bra katt.puss!

2008-08-27 @ 18:44:49
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0