When I'm lost in the rain


Har nyss slagit in mina sista julklappar! Känns riktigt bra ska ni veta. Vi var till Birsta och fixade de sista, efter det var jag så busig så och for till Cisi för att ge hennes paket :D men hon var inte hemma... vilket inte var lika kul eftersom jag har saknat henne så jag håller på att spricka! Men men ^^.

Julavslutningen var ganska kul och mitt lag (35 cm) var jätteduktiga! Höll på att garva ihjäl mig ett antal gånger men det är sådana smällar man får ta då man har roliga vänner :') Puss på er!

Jag har extremt stor lust att gå ut i helgen, meeeen har man sällskap? Ne. Så jag får stanna inne och baka eller något sådant.

Nu ska jag se film och dricka upp mitt vin.
Peace out


Britney Spears - Kill The Lights


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0