Länge sedan dårå

Var ett tag sedan jag skrev ett seriöst inlägg men jag har inte riktigt haft tid och orken då jag jobbar och sliter om dagarna. Jobbar ju 7-16 så jag är extremt slö om dagarna och hinner inte med så mycket när jag kommer hem, nu när det har börjat bli fint väder ;S Vill bara träffa en massa kompisar, men men. Får ta det på helgerna... Söta Sandra undrade om jag ville hänga med till Birsta idag, klart jag ville! Men hade jag tid? nej ;( astråkigt då jag saknar henne ! Tar det en annan gång gullet! <3


Coldplay - Viva La Vida
^MYS

If you want to know;
I hate you.


Kommentarer
Postat av: paula

hahaha, idag också?! galning

2008-07-28 @ 22:33:37
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0