Utflykt med familjen

Idag har det varit en lång dag! Imorse bestämde sig jag, mamma, Erica och Daniel oss för att åka på utflykt tillsammans under dagen och ta med fika! Sagt och gjort så tog vi Toyotan och åkte upp mot Höga Kusten och åkte omkring där i skogarna. Vi hamnade vid ett fiskeläger där vi fikade och hade det mysigt. Efter det fot vi mot Norrfällsviken som är otroligt fint! Vi bestämde att vi ska hyra stuga där framöver som vi har gjort förrut. MYS Sedan for vi vidare mot loppisar och annat roligt! Dagen avslutades på Höga Kusten hotellet där vi åt en himmelsk middag! Daniels mat var försenad (såklart) så de bjöd honom på en efterrätt. HERREGUD vad gott det var, och mycket! Underbart ;D


När vi kom hem så har jag städat min garderob så nu är det mindre kläder där... Mycket mindre! Men det syns inte ;(

Imorn ska jag in till stan för att fixa det förbannade bankkortet och BUSSKORTET! Måste fixas annars måste jag betala stora pengar när jag börjar jobba... ;S Sedan kommer Pontus hit o sooover

På fredag blir det nog stadsfest med Paula och Pontus :) Ska bli myyys. Vi får se om det blir stadsfesten på lördagen också eller inte, mycket tjaffs kring detta så jag ska inte säga hur det blir nu... Men kul ska jag ha!

Nu ska jag nog se lite House sedan suuussa mycket ! HEJDÅ VÄNNER OCH OVÄNNER
ja, jag syftar på dig



Brolle - Vaken igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0