Blåsig och slapp dag

Idag har jag inte gjort någonting speciellt. Jag klev upp, duschade, satt lite vid datorn sedan har jag kollat på film, Pans Labyrinth. Den var faktist rätt bra, lite fantasy oså :) Det har varit så dåligt väder så då får man ha sådana dagar!

Imorn ska jag äta lunch med systeryster inne i stan! Ska bli kuuul eftersom att jag har saknat henne jättemycket! Snart kan vi hitta på någonting eftersom att hon går på semester nästa vecka! WIHO! :D Lite tråkigt/jobbigt att jag måste gå ner till vägen för det är förmodligen inge fint väder ;/ Ge mig en bil och ett körkort NU ?

Kom på idag också att Gatufesten börjar närma sig! Gaah! Jag har aldrig varit där förutom på de dagarna det har varit gratis oså. Jag funderar på att gå i år med Pontus :) Vi får se hur det blir, mycket pengar, inte fullt så många bra artister men det duger och hur man tar sig hem oså. Men hoppas det ordnar sig!

Right Said Fred - I'm Too Sexy

^ haha











Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej!

Det finns bussar i anslutning till gatufesten, till och med nattbussar! ;) en väg kostar 70kr, och både dit och hem kostar bara 100 spänn ;D

2008-06-25 @ 11:41:48
URL: http://nogg.se/emmeliie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0