Helgen som varit

Just nu sitter jag på skolan, börjar om ca 20 min och går till 15. Jag är redan hungrig... Helgen har varit toppen!! Kan inte beskriva det på något annat sätt! Träffade en massa roligt folk i lördags och fint väder har det varit!


Igår for jag hem ganska tidigt från gummsan eftersom att vi skulle ner till Sundsvall till mormor o hälsa på <3 Sedan for vi hem duschade och hoppade i säng för att sussa! Vi kollade på mp3 för jag måste köpa en ny då jag fick pengarna tillbaka sist.... Hmpf. Så idag ska vi förhoppningsvis åka och kika på en i älskade Birsta :D

JAG ÅKER PÅ LÖÖÖRDAG!!

Ska ringa samtal sedan börjar jag, byebye fuckers!


Du förstår inte vad som är rätt eller fel, kunna säga saker utan att det ska få konsekvenser?
Nej tack, jag är ingen nickedocka.



Gyllene Tider - Vän till en vän

/ E








Kommentarer
Postat av: paula

åhh varför ska du vara så snygg och bra för? ack, du är snygg som ett smack!

2008-06-03 @ 15:45:30
URL: http://paulanatalie.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0