Ett stycke Dagens!

Dagens låt: Ingen speciell faktiskt...
Dagens frisyr: Toffs med diadem
Dagens smink: Inget! det är söndag ;D
Dagens klädsel: Jeans, blå stor t-shirt och min gråa kofta
Dagens händelse: Ingenting speciellt, fått vara med baby <3 :)
Dagens planer: Åka hem till mig, fixa talet ;/
Dagens vill ha: Pengar, kamera, sommar och ledighet
Dagens saknad: Pappa
Dagens drog: Mina brills och Pontus närhet!
Dagens finaste: Pontus - hela dagen, varje dag
Dagens måste: Börja på talet ;S
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Lakrits Puck åt Pontus, en Vanilj Puck åt mig och Aftonbladet med bilaga åt mamma :D
Dagens mat: Frukost: Goda mackor hos Pontus och till middag mammas goda pastagratäng :D
Dagens kärlek: Pontus!!
Dagens mående: Skit, har massa ångest över redovisning imorn och tal på tisdag eller torsdag ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0