Daagens


Dagens låt:
Lazee ft. Loon & Wayne Beckford - Baby
Dagens frisyr: Platt och nyklippt
Dagens klädsel: Jeans, tröja med krumilurer på från Monki och brun kofta :)
Dagens händelse: Din falskhet, och att jag körde hem :]
Dagens (kvällens) planer: Plugga och se Desperate Housewives
Dagens vill ha: Närhet
Dagens saknad: Pappa
Dagens drog: Sms
Dagens finaste: Cisi, som alltid
Dagens måste: Plugga
Dagens dricka: Juice, vatten, mjölk och kaffe
Dagens köp: Frukost på Subway, snuus och duschcreme :]
Dagens mat: Frukost: Yoggi, macka och mjölk. Sedan Subway frukost som blev mer som min lunch :] Lunch: Typ lite grööönsaker mat: Kött och potatis... ;S
Dagens mående: Var bra, sedan dök det. Jippie,

Kommentarer
Postat av: Anonym

vems falskget?!

2008-11-12 @ 00:10:54
Postat av: Anonym

Haha nej så långt är de kanske inte, men ändå. Allt är ju så jävla tråkigt :P



Haha jag ska jag ska!!!!!!



Och om man får fråga, har du och Pontus gjort slut??

2008-11-12 @ 10:27:11
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej så långt kanske de inte är, men allt är ju så jäkla tråkigt..

haha jaa jag ska boka tid...



Och om man får fråga, har du och Pontus gjort slut?

2008-11-12 @ 10:28:04
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHA lyckat att jag skickade två inlägg,,, Jaja, trodde inte de första kom..

men men, nu har du tre från mig ;)

2008-11-12 @ 10:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0