Dom kallar mig skrytar'n


Ja jag måste erkänna att jag har skrytit en del idag...Men jag har faktiskt tagit körkortet!! det är stort :D :D

Idag har varit en låång skoldag +  att jag har varit trött och ni vet väl alla hur flamsig jag brukar vara då? Men tur att man har kompisar som är lika flamsiga så man får sig ett gott skratt :] Sedan hade vi en jätterolig graflektion för vi skulle göra egna "stänk" till Photoshop som vi ska kunna använda som penslar :) Kul att få måla och kladda lite ;D mahaha

I helgen ska jag umgås med systeryster, jag ska färga hennes hår sedan kanske det blir vin och film ? Man vet aldrig!

Imorn slutar jag tidigt, mys. (:

Nu ska jag platta mitt fluff, wish me luck!

Lazee - Back To 85 (feat. Charlie King)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0