Don't act like I never told you


Igår var jag med Sandra och gänget, det var kul men det blev en ganska tidig kväll, vilket var det rätta för några av oss^^ När jag låg hemma och kollade på film (hade riktigt gonat ned mig under täcket och hade tänt mina ljus) ville Makke att jag skulle traska ned till dem men jag var lite för trött för det. Men jag ska ta igen det!

Idag blir det bara en slappardag. Vi ska nog in till stan en snabbis för att handla lite. När jag kommer hem ska jag se på film och serier. Har precis fått hem första säsongen av Scrubs så jag är glaaad ;D sedan ska jag nog se klart på Coach Carter som jag började se igår och som jag även ha sett förut men den är bra!

Imorn börjar ju skolan... Känns ju sådär. Skulle gärna vara ledig eller ha praktik lite mer. Men men! Bara att bita i :] Just nu är den mesta motivationen som bortblåst...Kul.

Puss/

Lazee - My Hero (Words Can't Describe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0