Har du någon rätt att tycka eller?


Inatt somnade jag framför datorn med den i knäna ;S Jag brukar inte göra så, jag brukar hinna stänga av den och lägga den på golvet eller packa ner den i väskan :P Men men, inte denna gång haha. Sedan försov jag mig imorse, allt detta tydde på en jobbig dag... Vilket det har blivit, har ont i huvudet och är aptrött ;S Meeeen jag ska vara med Sandra sedan och vi ska klättra i fönster för hennes dörr har gått i baklås, är hon inte sötast!? ;D Så nu sitter jag här på skolan och bara väntar på att hon ska sluta, typ vid 3 ? :P Meeen som tur är har jag en tuff kompis som heter Jonathan som sitter här med mig :]

Jag var till Birsta igår, jag hittade en scarf, en sån där kudde för datorn och en "skarv" till sängen som jag ska ha mellan mina madrasser så man inte behöver ligga där och bli ihjälklämd :]

Neee jag fryser, HEJDÅÅ

Beyoncé - Hello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0