Söndagar är bäst ? Njae


Gårdagen var toppen! Verkligen! Vi blev lite försenade men som Cisi och jag sa "Fint folk kommer sent" ? Right? Vi drack, spelade "Jag har aldrig" och bara umgicks! Mycket mysigt. Sedan lesnade vi och drog till krogen, lite virrigt blev det. Jag tyckte jag spenderade hela kvällen utomhus ? Vilket inte var kul eftersom att jag bara hade ett linne på mig under min jacka så jag frös ju ganska måttligt hela kvällen och natten efter det. Men kul hade vi! :D Vi ska definitivt göra om det, men då ska det bli mycket bättre! Jag fick träffa Malin också!! Alltid lika kul! :D :D <3

Vill verkligen inte till skolan imorn... Jag börjar 8.15 och slutar 9.35, kul? Nej. Sedan ska jag in till Härnösands vårdcentral till 13.15 för att kolla om jag kan bli plasma/blod-givare. Hoppas hoppas. Skulle gärna vilja åka till Birsta också men vi får väl se vad det blir med det !

Nu ska jag se på tv, fixa håret och sedan skicka in historian ;S



Nu är jag där igen,

Beyoncé - Single ladies
^ Älskar!

Kommentarer
Postat av: paula

asså om du behöver en birsta- partner...så finns jag här!:D:D hihi

2008-11-16 @ 21:14:10
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0