The day I don't care about anymore


Igår var jättemysigt, vi åt god middag, såg på Shan Atci som vi skrattade till så att vi höll på att grina ihjäl oss, pratade lite norska, sjöng hårdrockslåtar och färgade hår. Kan det bli bättre tillsammans med syster?

På tisdag ska jag klippa mig, inget extremt bara toppa lite eftersom att min favvofrisör har slutat... ;( Får se hur detta går... Längtar till helgen, duu?

Ikväll blir det tv-tittande och navelpillande. HEEJDÅÅ

En bild får beskriva gårdagen:

Bildtext: Vinpimplande tillsammans med mina vackra pyjamasbyxor

Ne-Yo - Lie to me


Kommentarer
Postat av: 17år och stolt

Du jag LÄNGTAR AS KALAS mkt till Helgen ska du veta !!

2008-11-09 @ 22:46:34
Postat av: Syster Yster

Ja det var askul! Tack för hjälpen med hårfärgandet! Det var mindre roligt igår istället.... Med tanke på invasionen i mitt kök av dessa obarmhärtiga mördare! Hehehe....

2008-11-10 @ 11:19:52
URL: http://nemistankar.blogspot.com
Postat av: Ida

De är svinkul att sticka!! :D

och jag måste säga att du har jäkligt läckra pyjamasbrallor ;)

2008-11-10 @ 15:06:43
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0