You will make the sacrifice ?


Har precis varit ute och gått för att lufta min stora skalle. Hade mp3.n med mig och det var väldigt lugnande ska ni veta. Tog på mig jättemycket kläder så att jag inte skulle frysa och det gjorde jag inte heller :] Duktig unge

Imorse var jag in till vårdcentralen och efter det for jag hem och sov, läänge. Det var skönt för jag var extremt trött! Sedan var det bara att köra ned näsan i historieboken<3

Ikväll ska mormor komma hit och äta tårta för jag har namnsdag :] Just det, Emma Katarina Jonsson heter jag, därav eemmakat. Så nu vet ni allihopa att det inte står för kåt ^^

Nu ska jag fortsätta plugga! Hurra för mig

Akon ft Young Jeezy - Im So Paid


Kommentarer
Postat av: paula

HHAHAHAHHAHAHA KÅT*. hade jag faktiskt aldrig tänkt på!!

2008-11-25 @ 17:42:37
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0