Äntligen fredag

Har precis pluggat lite filmkunskap så nu är den klar, det känns skönt :) Sedan var det sista praktikdagen, det känns lite tråkigt att behöva gå tillbaka till skolan sedan... Men det ska bli förbaskat skönt med lov ska jag säga er! Jag ska hitta på så mycket kul så jag vet inte vad :]

Ikväll ska jag bara ta det lugnt med musik, film, ljus och karra! (Om jag orkar för jag har ätit piiiizza)

Imorgon ska jag och J-boyz se film! Askul! ;D Sedan ska vi förmodligen sussa där eftersom att han bor i Näääs. Btw så har han jättesöt lillebror :] Kanske ser film med han istället? ;) ;) NEEEEEJ så skulle jag aldrig göra mot min man Jakob :] mahaha

Nu ska jag se film tror jag, CAAALL MEE
I like it, and I want it

Britney Spears - Womanizer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0