Jag har städat, kan man vara duktigare?

Har precis städat mitt rum! Har även städat ut en del ur min garderob! ;D Nu rymms det mer....^^  Kanske får plats med den där skjortan jag hittade igår?

Jag vill även berätta att jag är en riktigt sucker för serien House. Jag tycker att det är en spännande serie med bra handling. Men jag måste även erkänna att Dr House, Hugh Laurie, är förjäkla snygg! Trots att han är 40 +! Jag vet inte vad som har hänt med mig men jag har börjat se att vissa äldre skådespelare verkligen är snygga! ;O Kanske är det för att jag börjar bli äldre jag med? (Sakta men säkert iaf...)  Brad Pitt är ju 40 + och han har ju varit jäkligt snygg länge nu! Samma sak med Hugh Grant, men han har nästan blivit snyggare med åren! ;D Jaja, nu vet ni det om mig!

Nu ska jag gå och borsta tanden och sedan lägga mig och läsa ;D

Puss!

Cupid Ft. B.O.B. - 369



Kommentarer
Postat av: EMZAN (vem annars?.?????)

Mikael Persbrandt slår ALLA!

2008-10-24 @ 10:57:34
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0