Let's get lost

Helgen var inge vidare, har bara sett filmer och bakat. Inte mycket att prata om, men jag har saknat Cisi....Tokigt mycket...

Imorn ska jag vara ensam på min apu-plats typ hela dagen för Erica ska på något tjoffs så jag ska få sitta själv men det gör inte så mycket :) Efter det ska jag traska över till Jonteponte och lämna saker åt han, snäll som man är! ;D

Till helgen ska det banne mig hända saker! Får se vad som händer på fredagen och lördagen men på måndagen har jag blivit bjuden till VÄRLDENS BÄSTA MALIN <3 Ska blir grymt roligt att få partaja med henne, saknar henne något enormt!

Nu ska jag lägga mig och läsa En shopaholic i New York :)

Puss på ögonlocket*

Jean Elan -  Where's Your Head At (Klaas Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0