Några ljus rikare

Har varit på ljusparty ikväll, jag vann en hel del! :D Wiho! Supernöjd! Sedan beställde jag lite nytt också, såklart :] Visste ni att jag älskar ljus?

Igår var jag med Jonas och Jakob och såg film, riktigt kul! :D Vi såg The Combacks, Once Upon a Time in Mexico, Shan Atci och lite Robert Gustafsson ;D kuligt! Vi var uppe länge på natten! hihi, gud vad busiga vi är!!

Imorgon är det första dagen på lovet och jag ska göra halkbanan.... HÅLL TUMMARNA. Är extremt nervös, men alla säger att den är så rolig och att jag inte ska vara så orolig. Så då får jag väl lugna ned mig då ;D PÅ KVÄLLEN SKA DET BANNE MIG FIRAS EN TJEJ VID NAMN MALIN BERGLUND!! Banne mig!! :D Har inte kommit fram till hur jag tar mig hem eller var jag sover, men det löser sig kanske! Ska bli så kul att träffa henne <3

Idag ska vi också ha ställt tillbaka klockan.. Vintertid here we come! Nu ska jag titta på mina fina ljus, heeeerrråå

I really don't know what to say, it's empty.

Ne-Yo - Miss Independent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0