One week

Har nyligen vaknat av att mamma körde igång gräsklipparen, tack och bock! Jag bakade ingenting igår, men nästan, jag skrev av en massa recept till min lilla receptbok, så jag kanske slänger ihop något idag :) Igår såg jag Step Up 2, superbra!! Men 1.an var grymt mycket bättre (: Så nu sitter jag och försöker få hem soundtracket men det vill sig inte riktigt som vanligt för mig.

Imorgon har börjar två veckors APU, jag ska vara hos min älskade syster på 5 i 12. Jag ser verkligen fram emot det, att få göra annat än plugga hela dagarna :) TACK FÖR ATT APU FINNS.

Läste att Blondinbella ska ha ett uppehåll från sin blogg ett tag, så då läääär ju alla hennes läsare vända sig hit så jag har nog en del att göra denna vecka, hehehehe

Hinder - Lips Of An Angel
^ Favorit i repris


Kommentarer
Postat av: paula

HAHAHAHAHA, älskar sista stycket! klart vi vänder oss hit dåra;)

2008-10-12 @ 13:13:07
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0