Hey!

Sitter på Härnösands bibliotek just nu, är och hälsar på min syster. Vi har ätit god lunch på Waynes, som vanligt ;D Sedan var vi på HM där jag köpte en ny foundation och puder ifall ni undrar!

Jag överlevde ju som sagt gårdagen, men jag har sträckt mig i ryggen och bak i låret ;D Känns braaaaa ^^

Just nu laddar jag som tusan inför helgen då jag ska umgås med massa goa tjejer!! :D Men jag laddar nog mest inför mitt prov i historia imorgon... Som det känns just nu ska det nog gå bra :)

Nu ska jag fortsätta plugga, bye tuffingar!

Jag tycker om att få längta efter dig
Jag älskar dig Pontémon! <3


Lady GaGa - Poker Face



Kommentarer
Postat av: paula

HAHAHHA PONTÉMOOON!!!!!!!!!! och ännu meeera hahahaa till träningsvärken:D love ya!

2008-09-17 @ 19:01:05
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0