I'm a fool, and you don't know it

Sitter på skolan, börjar 10 men jag är ju lite nördigare (: Jag är väldigt trött och jag glömde mina vantar på bussen, kuuul! Men de kostade bara 20 spänn så det var ingen större hjärtesorg, men ändå! Nu kommer jag frysa, jag är dum ;S Jag hoppas att Cisi kommer idag, om inte annat får hon gott och väl ligga kvar hemma i sin säng och krya på sig till imorn då jag ska komma till henne och ha fetkul!! :D

Igår tillägnade jag nästan hela min kväll åt religionläxa, kul, neee... Sedan innan jag skulle somna så kollade jag på första avsnittet i första säsongen av Satc :D :D Jag råkade nämna att jag aldrig har sett ett enda Satc avsnitt till emz skog2 och då var hon så jäkla söt och lånade ut första säsongen till mig :D PUSS PÅ HENNES NÄSA <3 Hon är för söt :D

Idag ska jag på ljusparty, igen :D But I loove it!

Bye

Joshua Radin - Sundrenched World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0