Långfredag


Igår var det projektredovisning och det gick jättebra! Jag hatar att tala inför folk, därför var detta jättesvårt för mig. Men då vi väl började prata givk allting så bra så. Jag brukar bli alldeles röd i ansiktet och skaka i kroppen och på rösten, men nu var jag lugn. Förmodligen för att vi visste vad vi skulle prata om, vi skulle ju berätta vad vi har gjort. Det är skillnad mellan det och att t.ex. diskutera om en religion inför klassen.. Men allt gick som smort!

Idag har jag varit med Pato och bara tagit det lugnt, sedan for vi hem hit där vi delade ut påskägg osv :D mys!

Just nu sitter han och spelar, jag har tråkigt... Vet inte vad jag ska göra, kanske drar igång en film eller spelar något...

byee

R.Kelly ft Jay-Z - Shake Ya Body

Kommentarer
Postat av: EMMA

Ja asbra!! Jag måste läsa de andra, ja kan vi inte ta en biokväll nån dag nu när jag kommer hem?:D

2009-04-12 @ 16:26:08
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0