Sjukling


Idag var jag hemma från skolan för jag var för sjuk för att gå. Men nu känner jag mig piggare så imorn ska jag gå. Detta kommer att bli en lite hektisk vecka men det kommer jag att klara!

Imorn ska jag och Cisi gå på stadsvandring på historian, hmm.. Hoppas på bra väder!
Sedan ska vi försöka ha ett möte med vår handledare inför torsdagen

Onsdag ska vi träffa någon snubbe från ST som ska prata och vi ska få fika (woho)
Efter skoldagens slut ska Emma och jag fika på Barista! Äntligen, som jag har längtat efter den tjejen och en fika!

Torsdag är det skärtorsdag och då har vi projektredovisning... Hua.. Tycker inte om sådant, jag kommer dö.RIP
Efter det har jag påsklov!
På kvällen är det tydligen studentfest på Oscars, vi får se om det är något att gå på.

Nu ska jag sticka lite till sedan ska jag sova!

Puss på pannan

Maroon 5 - Not Falling Apart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0