Yesterday made me feel


Detta påsklov har varit riktigt roligt! Jag har umgåtts med mycket folk, festat, lanat skrattat och bara haft det bra. Har man lov så har man!

Igår var jag och Pato ut i Sundsvall. Först var vi hos Nette i hennes mysiga lägenhet. Där träffade jag lite nytt och roligt folk. Sedan begav vi oss nedåt på stan, vilket slutade på BK. (Andra gången i mitt liv som jag är där nu) Där träffade jag också nytt och roligt folk! Kvällen avrundades såklart på Max. Hela kvällen var bra och jag var väldigt nöjd då jag somnade i Patos säng medan han spelade Tibia :D

Imorn börjar skolan igen, hmpf.. Inge kul men snart är det slut! På tisdag ska jag till tandläkaren och jag måste nog börja kolla på studentklänningar.... Hjälp Cisiiiiii.

Nu ska jag nog pilla lite i Photoshop och gluffsa i mig choklad!

(Hoppas du scrollat rätt nu Johanna)  ;)

Här kommer lite bilder från mitt påsklov!


Cisi


Elina och Emma


Emma på fest hos Potter i lite för stora skor...


Jag och älskling på BK

Lady Gaga - Starstruck ft Flo Rida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0