Let's do it !



Idag var det tokigt mycket brev, jösses! Men jag klagar inte, jag bara berättar för er. Efter jobbet åkte jag hem, duschade och fixade för att sedan åka ner till Birsta med familjen. Köpte ramar på Ikea, 12 glas (jag är grymt förberedd till den dagen kommer då jag tar mitt pick och pack och flyttar, snart?) och ett par tights på Bikbok. Ska nog beställa lite saker från HM tillsammans med Cisi men just nu är hon inte online nu men ska försöka få ta i henne.

Till helgen ska jag, familjen och älsklingen ner till min syster i Hudik och hälsa på. Ska bli så kul! Så nu måste vi kika på presenter eftersom att delar av familjen har fyllt år.

Jag ska försöka klura på en ny design.... Jag skäms över denna... Hjälp mig, någon?

The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0