Lite nya saker


Det var riktigt roligt i helgen då jag följde med Cisi till Ljusdal, är så otroligt stolt över henne som kom 3:a och budade hem den bästa bilen! Hon är bäst och jag hoppas verkligen att jag får följa med fler gånger för det var så mysigt och kul. Jag ska lägga in lite bilder därifrån så fort jag har fått dem.

Förra veckan klickade jag hem ett objektiv och mellanringar till kameran och jag har lekt lite i helgen och jag är så nöjd så! Även fast det fattas lite saker men det ska jag beställa så fort de har kommit in igen.

Imorgon ska jag nog åka till Birsta för att kika på lite kläder som jag knappt har handlat i sommaren och Cisi inspirerade mig i helgen ^^



Men nu ska jag kika vidare, platta håret och sedan sova. Godnatt people!

Nelly Furtado - Manos Al Aire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0