I don't like





Har precis vaknat och ska snart hoppa in i duschen sedan ska jag dra till min Emmsi. Tokigt att jag kan sakna henne så mycket redan. Men så är det! <3 Emma och jag ska ut i Sundsvall ikväll, det ska bli riktigt kul! Ni kan ju höra av er gott folk.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men det ska min Emma få hjälpa mig med, men jag ska definitivt ha mina bebisar!

Efter att familjen har hämtat mig i (fina) Indal imorn så ska vi kanske åka till Birsta och sedan gå på bio.

Jag vill ha mina lurar nuuuuu

Nu ska det duschas, hejdå människor.

Brolle - Är det mig du gråter för











Kommentarer
Postat av: Sara

Sure! Du får gärna flytta in pronto! :)

2009-01-06 @ 22:24:16
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0