Önskar


Jag önskar att jag kunde skriva att jag har hittat på värsta roliga sakerna idag, sedan visa er en massa roliga bilder därifrån, berätta vad för kul jag ska göra imorgon och så vidare. Men just nu händer det inte så mycket hos mig. Jag jobbar, åker hem, vilar (ibland), sitter vid datorn, äter middag, sitter vid datorn, läser och sedan släcker jag lampan för att sova. Sedan börjar det om nästa dag.

Jag har inte träffat Pato på jättelänge... Jävla avstånd... Och just nu har han åkt på en liten mini-semester med sina vänner så nu är han ännu längre bort, men han kommer hem imorgon hoppas jag. Sjukt att man kan sakna någon så mycket som jag saknar honom. Jag saknar även min fina Cisi.

Men till helgen händer det lite iaf. Då är det Härnösands stadsfest och jag ska gå med mina vackra pinglor Emma, Paula och Cisi. Jag var inställd på att inte gå eftersom det inte lockar. (varken Härnösand eller artisterna) Men jag gör det för gamla goda tiders skull och för mina tjejer. På fredagen ska kanske jag och mamma ner till Sundsvall och shoppa lite (LÖN). Niiiice.


Nu ska jag lägga mig och läsa eller någonting, har grymt tråkigt. Peace


Shakira - She Wolf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0